Jag ligger här

Jag tänker inte skriva som många andra, som på sin blogg redogör varje verb för varje minut i sitt liv. Om jag valde att göra så skulle det se ut så här idag:

11.03 - vaknar
11.17 - äter frukost
11.46 - tillbaka i sängen, pustar ut
12.14 - startar datorn i mitt knä
12.15 - surfar runt på den världs-vida-vebben (inkluderande Facebook, blogg, mail, aftonbladet, porr, och inget mer)
13.45 - lägger ifrån mig datorn, vilar
14.16 - byter viloställning i sängen
15.23 - äter mat
15.34 - tillbaka i sängen, pustar ut

Ja, det var väl kul?!
Nej, istället tänker jag skriva något mycket djupare än så. Något som jag tänker på istället.





När en person är lite krasslig och befinner sig i samma rum i samma säng i ca 27 h i sträck så börjar rummet inta konstiga skpenader.





16.31 - jag har fortfarande inte borstat tänderna idag

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det där med att marknadsföra sin blogg på facebook är ju helt fantastiskt framgångsrikt :)



Hur mår du lovan? Inte bra verkar det som. Du missar ju dance manian idag!



KRYA PÅ DIG!

2009-01-28 @ 17:00:29
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0