Alladarärintebradar

E.GO 2008 kan bli en höjdare! Kan? Nej, förlåt. Kommer bli! För er som nte är insatta i projektet så är E.GO (Entreprenurial GO) ett tredelat event som inspirerar unga människor att ta tag i sina drömmar. Välkommen den 13 november!

Fick en fucking P-bot för att jag inte hade en fucking P-skiva. Åt helvete med Varbergs jävla parkeringssystem. Fan, ja jag är dum.....

Dyr jävla telefonräkning. Telefonnummerslös snart på grund av att jag är så jävla seg.

Det nya ordet är JÄVLAR. Jag är inte bitter

Skönt att bada i havet. Jag är en fisk

Puss
/Lovan

Kommentarer
Postat av: Anonym

menvissadarärbradar

2008-06-30 @ 11:04:05
Postat av: robiiiiin

du är en underbar sepe. ta tag i pennan igen!

2008-07-28 @ 23:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0