Jag är inte full, jag har pollenallergi!

Imorgon, Valborg, kan bli den tråkigaste, hemskaste, långtråkigaste och mest...... underbara kvällen på hela året. Vi får hoppas att den blir bra. Dock blir det inte vidare spontant, om inte Johan dyker upp som en gubbe i lådan vill säga. Jag gillar spontana kvällar för jag har en förmåga att överplanera och överanalysera saker annars. Fuck it! Det blir nog skoj

Har gått in i pollenallergisäsongen nu. Vandrar runt i ett töcken bakom rinnande näsa och rinnande, trötta ögon. Men det e lugnt för jag ser lite full ut, vilket är ganska coolt.

Har börjat löpa också. Började igår. Ska fortsätta idag. I mina nya gyllene löparskor!

Puss hörru
/Lovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0