Har du undrat över livets mening?

Här kommer ett svar. Passar på medan jag är på topp att penna ner vad jag ikväll kommit fram till. Om Du vill hitta meningen med livet så kom till Varberg en varm vårkväll. Spela kubb i Societetsparken, gå till hemmakväll och handla godis och cykla (hånka) hem med jackan öppen. Det är de små sakerna som gör livet så bra.

Ska nu ge mig in i ett serious talk by phone. Vet inte vart det kommer att sluta, men det gör inte så mycket nu när jag har kommit på meningen med livet.

Puss å god natt. Grus i ögonen
/Lovan

Kommentarer
Postat av: jenny

godnatt!

2008-04-28 @ 22:51:59
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Näst Bästa

Härligt att Äntligen få svar på den frågan Lovan! Tack! :)
Pussss!

2008-04-28 @ 23:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0